Montáž, servis a prestavba auta na plyn
All4car

Mnohé zdanlivo nezrealizovateľné práce sú pre nás výzvou ...

 

Naše Svetové prvenstvá v montážach LPG

 

Viackrát sme vás v našich článkoch informovali o tom, že niektoré typy áut sme na plyn prerábali ako prví, a to nielen v rámci Slovenska, ale aj v rámci celého sveta. Vážime si túto možnosť, za ktorú vďačíme hlavne firme Prins a ich špičkovým technológiám, v ktorých sú väčšinou prví v rámci sveta. Veríme, že pre vás - pre našich zákazníkov, je práve toto silným dôkazom našej vôle o uspokojenie zákazníka, vôle zvýšenia našej profesionality a maximalizovanie kvalitne odvedenej práce. Ale dosť o nás, nech za nás hovoria činy. Prinášame zoznam vozidiel, ktoré sme montovali ako prví. Veríme, že zoznam bude postupne narastať aj vďaka vašim požiadavkám.

 

 

 

 

 

Insignia Sedan, 2,0 TSI 2010r.v. 162KW, engine A20NHT

Tak toto vozidlo s priamým vstrekovaním a turbodúchadlom sme montovali pred dvoma rokmi v apríli 2013 ako prví na svete, pred nami ho ešte nemontoval nikto. Na našom vozidle bol aj systém dokončený do podoby sériovej výroby. Montovali sme systém PRINS DLM (kvapalná fáza vstreku cez pôvodné benzínové vstrekovače), ktorý ako prvý na svete vyvinul technológiu pre toto vozidlo. Vozidlo sa montovalo zákazníkovi z Martina a na dokončenie systému pred montážou sme čakali skoro 1,5 mesiaca.

 

 

 

 

Mazda 3 2014r.v. 1,5 74kW SKYACTIV-G (BL545)

Môžeme sa pochváliť aj tým, že sa nám ako prvým zástupcom výrobcu 10.06. 2014 dostal do rúk aj systém na vozidlo Mazda 3 2014 r. v. 1,5 s priamým vstrekom. Bol to tiež systém PRINS DLM (kvapalná fáza vstreku cez pôvodné benzínové vstrekovače), pretože opäť Prins ako prvý na svete vyvinul technológiu pre toto vozidlo. Vozidlo bolo z Nitry a systém u nás v rámci školenia montoval náš servisný partner. Keďže sme boli prví, taktiež sme čakali na dokončenie systému pred montážou asi 1 mesiac.

 

 

 

 

Nissan Juke 2011r.v. 1,6 86kW engine AUK

Je to vozidlo so štvorvalcovým motorom, no má zvláštny spôsob vstrekovania a až 8 kusov vstrekovačov. Prvý LPG systém Prins do tohto vozidla po jeho vyvinutí bol namontovaný v Turecku, druhý v Záriečí. To je sila však? Vozidlo bolo z Prievidze a bolo to 21.06. 2014.

 

 

 

 

Audi A6 2008r.v. 3,2 FSI 188kW engine AUK3,2

Aj toto autíčko už vie, aké je to jazdiť na systém Prins. Je to prvé auto s týmto motorom prerobené na Slovensku. Málokto takéto montáže robil a preto bolo pre nás Audi veľkou výzvou. Sme radi, že úspešnou!

 

 

 

 

 

Porsche Cayenne 3,6 FSI 2010r.v. 213KW engine M55.01

Do tohto vozidla s týmto motorom sme ako prví na Slovensku a ako jedny z prvých na svete montovali systém Prins VSI2DI (prívstrekový systém s prívstrekom benzínu iba 5% a menej !!!). Prins sa stal našim miláčikom ak ho tak môžeme nazvať. Montáž nebola až taká jednoduchá ale stála za to. Sme radi, že sme mali tú česť. Vozidlo bolo z Banskej Bystrice.

 

 

 

 

BMW 750Li  2010r.v.   4,4  300kW  engine N63B44A

Asi v druhej polovici roku 2015 bola u nás prevedená montáž LPG do BMW 750Li s priamovstrekovým motorom, pričom to bolo v poradí druhé auto tohoto typu s týmto motorom na svete. Systém bol od výrobcu ICOM, od ktorého máme tiež zastúpenie pre Slovensko. Náročnosť montáže a dolaďovanie systému boli naozaj extrémne náročné. Po domontovaní a doladení systému vozidlo chodí veľmi slušne. Musím však chlapsky priznať, že sa dodnes v spolupráci s majiteľom, ktorého sme na riziká upozornili už pred montážou, odstraňujú niektoré nedostatky na systéme. Je to daň nielen za prvenstvo v montáži, ale aj dôsledkom nedokonalosti motora a jeho konštrukcie už od výroby. Vždy sme sa však snažili k problémom stavať sa čelom a pokiaľ je čo i len malá šanca, tak sa snažíme boj nevzdať. 

 

V tomto prípade sme uprednostnili žiadosť klienta na potrebu používania vozidla pred pokračovaním v odstraňovaní zbytku nedostatkov. Dohodli sme sa s majiteľom, že z dôvodu naozaj veľkej časovej náročnosti na odstraňovanie nedostatkov, ktoré zostali, systém LPG demontujeme a majiteľ bude jazdiť na benzín. Ukázalo sa, že tento model má už od výroby problémový typ motora.

 

 

 

 

 

LEXUS GS300 2009r.v. 3,0  183kW engine 3GR-FSE

V októbri minulého roka 2015 sa u nás objavil aj tento krásavec s priamovstrekovým motorom. Systém dodaný do tohto vozidla bol taktiež od PRINS-u s prívstrekovým VSI2DI a prívstrekom benzínu 5% a menej. Trochu sme sa zapotili vďaka tomu, že vozidlo tohoto typu bolo montované ako druhé na svete a až na tomto vozidle sme zistili, že je to iná typová rada benzínového vstrekovania s iným zapojením vstrekovačov benzínu a trochu odlišnejšou technológiou ako jeho prvý predchodca v Holansku. To znamená že Lexus mal u týchto áut viacero variant s drobnými odlišnosťami, ktoré môžu mať za následok veľké komplikácie vôbec systém spojazdniť, ako to bolo i v našom prípade. Z tohoto dôvodu chvíľku trvalo než sme systém v spolupráci s výrobcom spojazdnili. Tento rok v marci s čím sme už ani nepočítali PRINS dokonca upravil modul na vstrekovaní LPG tak,aby sme  my  nakoniec mohli odstrániť aj tie posledné drobnosti a tak zdokonaliť úplné doladenie systému do detailov. Aj tu je vidieť dokonalosť a veľkosť vyspelosti výrobcu. Vozidlo sme definitívne dorobili v apríli v roku 2016. Týmto sa ospravedlňujeme za vzniklé komplikácie nášmu zákazníkovi a zároveň partnerovi z Košíc, odkiaľ aj auto pochádzalo a ďakujeme mu za trpezlivosť.

 

 

 

 

 

MITSUBISHI Space Wagon GDi 2000r.v. 2,4  110kW

Na žiadosť zákazníka a s jeho vedomím sme previedli montáž aj do tohto síce staršieho vozidla, ale do vozidla už v tej dobe s priamym vstrekom. Montáž sme previedli ako do prvého takéhoto vozidla na svete ! Tejto montáži predchádzala obhliadka, merania a testy ešte v roku 2015, po ktorých sa nám začiatkom roka 2016 úspešne podarilo systém dokončiť. Systém je od výrobcu KME ktorého tiež zastupujeme. Chcem taktiež touto cestou poďakovať majiteľovi vozidla za trpezlivosť a ústretovosť, že nám dal šancu dobojovať tento boj až do zdárneho konca. Prvé autá totiž bývajú najnáročnejšie aj na čas a aj na trpezlivosť. Vozidlo bolo z Trenčína.

 

 

 

 
 

Chcete vedieť, či by sa dalo aj vaše auto prestavať na plyn?

 
 

 

+421 42 4692 271

 

 

 

 

 
 

 

 

 

Máme radi výzvy, tak nás neváhajte kontaktovať!

Povedali vám v nejakom servise frázy: "nedá sa", "to sa ešte nerobilo" alebo "toto je nemožné"? Poďte k nám a ak sa to bude dať, nájdeme spolu s vami spôsob, ako spraviť z nemožného možné!  Sľubujeme vám vôľu, trpezlivosť, skúsenosti a poznatky, ktoré máme pre vás už teraz pripravené!


Veríme, že zoznam našich vozidiel nebudete brať ako chválenie sa, ale ako dôkaz toho, že si stojíme za všetkými informáciami, ktoré vám na našej stránke poskytujeme. Ďalej veríme, že to bude pre vás dôkazom nášho snaženia neustále sa zlepšovať v práci. I keď sú naše montáže niekedy o niečo drahšie ako tie bežné, stoja za nimi tieto skúsenosti a chuť neustále sa zlepšovať. Za veľa vďačíme aj firme Prins, našej vôli a hlavne zákazníkom, ktorí nás ženú dopredu, držia nám prsty a sú ochotní k nám prísť aj zďaleka, ba dokonca zo všetkých kútov Slovenska.


Ďakujeme.
 

 

 

Koľko ma bude stáť prestavba na LPG?
Pošlite nám parametre auta a my vám vypočítame cenu.
Novinky emailom

Chcete dostávať aktuálne informácie o plyne do auta?