Montáž, servis a prestavba auta na plyn
All4car

ICOM - líder v oblasti výroby LPG nádrží

Výhody splyňovača ICOM

 

 

 
  • ICOM je medzinárodná spoločnosť so sídlom v Taliansku.
  • Spoločnosť kladie veľký dôraz na kontrolu kvality vyrábaných produktov, čo sa v konečnom dôsledku preukáže pri spokojných zákazníkoch.
  • Systém je navrhnutý tak, aby všetkým pätnástim značkám vozidiel vyhovel. Pre neustále sa zvyšujúci počet modelov je každá objednávka posudzovaná individuálne. 
  • U nás Vám zabezpečíme spoľahlivý, cenovo-dostupný systém pre vaše vozidlo. ICOM navrhuje, vyrába a distribuuje produkty, ktoré spĺňajú európske normy kvality a bezpečnostné predpisy. Je držiteľom ISO 9001 a ISO 14001.

 

Výhody:

  • systém síce patrí k najdrahším, ale je výkonný, s plnou prevádzkou na LPG (aj štart na LPG) s nízkymi náklady na servis
  • motor dosahuje rovnaký výkon pri jazde na benzín aj na LPG, beží pravidelnejšie, je tichý a vykazuje menšie opotrebenie
  • predlžuje životnosť motora vďaka tomu, že sa neutvárajú usadeniny
  • nižšia záťaž a dlhšia životnosť mazacieho oleja

 

  • náklady na pohonné hmoty sa môžu znížiť až o 40%
  • dojazdová  vzdialenosť  môže  byť  až dvojnásobná, vďaka  možnosti  využitia  oboch  pohonov 
  • auto poháňané plynom produkuje o 80% menej smogu a tak chránime životné prostredie – zníženie emisie CO2 oproti benzínu a menej pevných častíc PM1O a NOX ako nafta
  • v EÚ je viac ako 28 000 čerpacích staníc, v SR viac ako 300 kde sa dá načerpať LPG

 

Pre každého, kto sleduje vývoj technológií automobilového priemyslu vie, že každý motor vozidla je odlišný - rozmermi, výkonom a aj cenou.  ICOM vynašiel revolučnú technológiu JTG New a JTG HP vďaka ktorej neznižujete výkon vášho auta, cestujete lacnejšie a šetríte životné prostredie...

 

 

ICOM JTG New - pre motor s nepriamym vstrekovaním paliva 

 

Systém vstrekovania paliva v kvapalnej fáze do motora  FSI, TSI a TFSI je veľmi  jednoduchý. 

Líši sa od štandardných technológii  a výrazne zlepšuje výkon vozidla. Tento typ napájania  odstraňuje typické výkonné straty, ku ktorým dochádza ak máte LPG a výsledky sú viac ako uspokojivé: zrýchlenie z 0 na 100 km/h  - na 13,4 sekundy LPG proti  13,7 sekúnd BENZÍNU.

 

Nie len výkonnosť ale taktiež  bezpečnosť podlieha EU norme a tak môžete svoj automobil riadiť bez obmedzení. Údržba zariadení je časovo a ekonomicky nenáročná.

 

 

 

Schéma zapojenia: ICOM zariadenie JTG New

 

kliknite pre vzäčšenie

 

 

ICOM JTG HP- pre motor s priamym vstrekovaním paliva

 

Úplne nový druh energie.

 

Plyn v kvapalnom stave prúdi z nádrže čerpaný vysokotlakovým čerpadlom priamo do valca. Používajú sa tu pôvodné benzínové vstrekovače a rovnaké palivové čerpadlo. 

Vaše auto pracuje vždy na 100% s LPG, na rozdiel od iných ponúkaných systémov. Tie sú známe využívaním prístreku paliva až do 50% pri prevádzke s LPG. Samozrejme, že si môžete vybrať pre jazdu benzín, ale zaujímavé a praktické riešenie je prechod na benzín prepnutím automatom keď je nádrž LPG prázdna. To však nebráni zachovaniu rovnakého výkonu motora a jazdným vlastnostiam auta, presne ako pri používaní benzínu.

 

Systém má veľmi jednoduchú a rýchlu montáž. ICOM JTG HP neobsahuje veľa komponentov a nie je nutné montovať vstrekovacie trysky a výparník plynu (bežne pripájaný k chladiacemu systému motora).

 

 

 

Schéma zapojenia: ICOM zariadenie JTG HP

 

kliknite pre vzäčšenie

 

V čom je ICOM JTG HP výnimočný

 

Počas prevádzky vozidla štartujete a cestujete len na LPG, len v krajnom prípade používate benzín. Vyrovnaná krivka výkonu jazdy s LPG zdôrazňuje vysokú kvalitu systému priameho vstrekovania kvapalného paliva LPG.

 

 

Pri testoch na dynamometri, motor Audi A8 2.0T dosiahol rovnaký výkon pri jazde na benzín ako aj  s LPG

 

 

 

 

 

 

 

 

Novinky od ICOMu

 

Nová patentovaná jednotka multi-ventil so vstavaným čerpadlom pre LPG je umiestnená v nádrži. Údržbu čerpadla je možné vykonávať  v akýchkoľvek podmienkach a to aj s plnou nádržou LPG.

 

   

 

             
 

Produkty spoločnosti  ICOM

 

  • toroidné LPG nádrže s umiestnením na mieste rezervného kolesa.
  • revolučný JTG common-rail v kvapalnej fáze
  • systém JTG HP pre priame vstrekovanie LPG za vysokého tlaku
  • nová generácia nádrží a nový elektronický multi-ventil so vstavaným čerpadlom pre LPG
  • nový systém JTG V vstrekovanie LPG v plynnej fáze, bez použitia reduktora a bez využitia teplej vody z chladiaceho systému motora
  • systém JTG M inovatívny systém pre CNG

 

 

 

Koľko ma bude stáť prestavba na LPG?
Pošlite nám parametre auta a my vám vypočítame cenu.
Novinky emailom

Chcete dostávať aktuálne informácie o plyne do auta?